Top درمان بیماری پروانه ای در طب اسلامی Secrets

Wiki Article

با توجه به تمام مثال‌هایی که در بخش‌های قبل ذکر شد، اثر پروانه‌ای تا حد زیادی قابل‌ قبول است. نمی‌توان این مسئله را که کارهای جزئی ما مهم و تاثیرگذار هستند، به فراموشی سپرد.

این تاثیرات می‌تواند در حوزه‌های مختلفی روی دهد که ما چند مورد از آن‌ها را ذکر می‌کنیم:

 نوزادانی که به نوع شدید بیماری پروانه ای جانکشنال مبتلا گردیده‌اند، به علت وجود تاول‌های وسیع، دچار عفونت و از دست دادن مایعات بدن می‌گردند.

سندرم کیندلر: نوع نادری از بیماری پروانه‌ای است و باعث درگیری تمامی لایه های پوستی و شکنندگی بسیارشدید پوست می‌شود.

وقتی شکم کودک خالی است، سعی کنید او را روی پاهای خودش راه ببرید. برای اینکار می توانید از آغوشی نوزاد کمک بگیرید.

علت بیماری پروانه ای چیست؟ بیماری پروانه‌ ای یک بیماری ارثی است و ژن بیماری از یکی از والدین بیمار (اتوزوم غالب) یا هر دو والد بیمار (اتوزوم مغلوب) یا به عنوان یک جهش ژنی جدید در فرد به وجود آید site web و منتقل می‌شود.

اگر به قرمزی، حرارت، چرک و یا خط قرمزی که از تاول زدن منجر می شود توجه کردید، با پزشک خود در مورد آنتی بیوتیک صحبت کنید. 

بیماری پروانه‌ای هیچ درمانی ندارد، هرچند ممکن است افراد مبتلا به شکل‌های خفیف با افزایش سن بهبود پیدا کنند و هدف از اقدامات درمانی بهبود تاول‌ها و پیشگیری از ایجاد تاول‌های جدید است. 

پزشک ممکن است به بیماری پروانه ای از ظاهر پوست بیمار مشکوک شود.او احتمالاً برای تایید تشخیص، آزمایش هایی را تجویز می کند. این موارد می توانند شامل موارد زیر باشند: 

تغذیه بیش از حد، نوشانیدن آب میوه غلیظ به کودک، آلرژی های غذایی و استرس (بله! حتی استرس و وضع روحی اطرافیان ) می تواند در کودک موجب دل درد شود

بله، اپیدرمولیز بولوزا ارثی است و معمولاً در نوزادان یا کودکان خردسال ظاهر می‌شود.

انتخاب شریک زندگی، در همه‌ی جوانب زندگی تاثیر می‌گذارد؛ نحوه‌ی زندگی، فرزندان، شغل، روابط اجتماعی و… . حتی یک انتخاب اشتباه می‌تواند زندگی چندین نسل پس از ما را نابود کند.

برای افرادی که به مسکن ها واکنش نشان می دهند، گزینه های دیگری شامل داروهای ضد درد مانند گاباپنتین و پیری گابالین می شوند. 

مجموعه نیتروطب ارائه دهنده خدمات تخصصی پزشکی توسط کادر مجرب به صورت آنلاین و خدمات مراقبت پرستاری در منزل است.

Report this wiki page